Pagina's

vrijdag 22 oktober 2010

Petite Fee bedels / hangertjes

In augustus schreef ik een stukje over de lege bedels die ik met de post had ontvangen. Ik zou hier laten zien hoe ze uiteindelijk zijn geworden. Het heeft een tijdje geduurd maar dat komt omdat het resultaat steeds tegenviel en ik kon niet achterhalen hoe ik het allemaal goed kon krijgen. Elke keer wanneer ik de glansvloeistof op het plaatje deed, verkleurde het helemaal. Eigenlijk was de oplossing heel simpel dus waarom het zolang heeft geduurd, snap ik nu ook niet.

Nou, de oplossing was gewoon, het plaatje uitprinten, plastificeren (of zoals ik heb gedaan aan beide zijden beplakt met kaft/boeken folie) en daarna de glansvloeistof erop en laten drogen.

En dit is het resultaat. Ze hangen nu aan de armbandjes en kan nu eindelijk zeggen dat ik mijn eigen Petite Fee bedels heb.