Pagina's

zaterdag 1 januari 2011

Website Petite Fee Kinderaccessoires 3 januari weer online

Iedereen een geweldig en gezond 2011 toegewenst en dat het maar een prachtig jaar mag worden!

Vanaf vandaag zou de nieuwe winkel van Petite Fee Kinderaccessoires online gaan. Voorheen zat er nog een link naar "mijn webwinkel" in maar vanaf 1 januari zit de winkel direct verwerkt in de website. En nu gaat het al meteen mis. Achteraf ook niet zo slim van mij om per 1 januari dat in te laten gaan want als er iets niet goed gaat kun je op deze dag niemand bereiken. En morgen is het zondag dus dan is de provider ook gesloten. Dus dit hele weekend ligt mijn website plat. Nou ja, het zal maandag wel weer goed komen maar ik had gehoopt dat het gewoon soepel zou verlopen en dat is dus niet het geval. Dus wat heb ik hiervan geleerd? Als ik iets nieuws wil op mijn website, nooit op feestdagen of in het weekend laten starten want dan kan niemand het probleem voor je oplossen.

Dus wie de website van Petite Fee Kinderaccessoires wil bezoeken, nog eventjes geduld hebben tot 3 januari. Mijn excuses hiervoor!

Wanneer je toch nieuwsgierig bent naar de artikelen, kun je nu nog tijdelijk naar "mijn webwinkel".