Pagina's

donderdag 20 oktober 2011

Haarbanden winter 2011/2012

Vanaf heden verkrijgbaar in de webwinkel, de nieuwe collectie haarbanden winter 2011/2012


De drukte is bijna voorbij. Volgende week begint hier pas de herfstvakantie dus dan gaan we nog wat uitstapjes maken met de meiden. En na de vakantie zal ik weer wat meer tijd hebben om mijn blog netjes bij te houden en zal mijn beloofde Give Away ook komen. 

Ik zag dat ik nog meer volgers erbij heb gekregen. Super leuk en Dank jullie wel! Ook bedankt aan iedereen voor de altijd zulke leuke en lieve reacties en aan alle "Likers" van Petite Fee op Facebook

En nu maar weer aan het werk!

7 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze en makkelijk.
    Ik maak ze ook voor mijn dochters.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie haarbanden, vooral die met die vogeltjes! Wat jammer dat dochterlief die nou nooit langer dan een kwartiertje inhoudt...Maar ik vind ze super!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie haarbanden...geweldige stofjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke haarbanden! Alleen jammer dat ze ze hier niet willen dragen.... Fijne vakantie, hier is-ie alweer voorbij!
    Groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoop dat je lekker geniet van de vakantie. groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. obviously like your web site but you need to
    test the spelling on quite a few of your posts. Many of them are rife
    with spelling issues and I in finding it very bothersome
    to tell the truth then again I will surely come again again.
    Stop by my blog post : Free Annual Credit Report

    BeantwoordenVerwijderen