Pagina's

zondag 4 maart 2012

Schaam me diep

De titel zegt al genoeg. Mijn excuses aan al mijn volgers en nieuwe volgers dat ik zolang weer niets van me heb laten horen en dat ik jullie blogs ook helemaal niet meer heb gelezen. Maar het is echt waar, de weken vliegen voorbij en het is gewoon druk druk druk. Dus ik had het bloggen even opzij geschoven om me op andere dingen te richten. Ik kan in het "kort" (lukt me niet) even uitleggen waardoor het allemaal komt.

Voorbereidingen voor het huwelijk. 
Het heeft wat ingehouden, de kleding voor mijn 3 dochtertjes. Maar uiteindelijk is het toch gelukt en wat zullen ze er prachtig uit zien. Alle 3 in hetzefde maar verklap verder nog niets. Het is toch niet het blauwe jurkje van Mim-pi geworden zoals het berichtje hieronder.Ook het ontwerp van de uitnodigingskaart wilden we zelf doen. Veel op internet rond gesnuffeld om ideetjes op te doen en we zijn eruit. Dus daar ook natuurlijk aardig wat tijd in gestopt. En op pad geweest voor de ringen. We laten ze ontwerpen dus ik heb 'm nog niet in het echt gezien. Nog even 2 weekjes geduld.


Carnaval in Oeteldonk.
Het is natuurlijk ook nog carnaval geweest. Voor de carnaval is het erg druk geweest met bestellingen. Ik dacht dat het na de carnaval wel wat zou afnemen. Dat doet het ook wel (gelukkig) maar nog volop bestellingen. Vooral de petticoats zijn erg in trek. Ben zelf natuurlijk ook wezen carnavallen en met de meiden ook. Kregen veel reacties over hoe ze eruit zagen en waar ik de petticoats had gekocht ;-)


Nieuwe website
Ook ben ik bezig geweest om een hele nieuwe website in elkaar te zetten. Dat kostte ook veel tijd om het helemaal naar mijn zin te krijgen. Uiteindelijk is deze afgelopen 1 maart online gegaan. En ik ben er helemaal tevreden over. Dus de tijd en moeite is het zeker waard geweest. Nieuwsgierig? Neem even een kijkje.


Zieken
En nu zit ik al langer dan een week in de zieken. Vooral mijn oudste heeft het zwaar te pakken. Ze begon met migraine. Dit duurde 2 dagen. Ze moet dan ook altijd overgeven maar niet 1x op een dag maar zeker wel 8x. Ze kan dan niets eten of drinken want dan komt het er meteen weer uit. Maar ze geeft dan al vrij snel alleen maar gal over. Zo zielig maar er is niets tegen te doen. Op advies van de huisarts toch naar de kinderarts om te kijken of er misschien iets is voor kleine kinderen met migraine.
Maar meteen er opvolgend kreeg ze flinke griep. Dat heeft ze nu nog steeds en heeft ook flinke oorpijn erbij. Ze ligt nu dus al een hele week grotendeels van de dag op bed. Vorige week een half dagje naar school gegaan maar eigenlijk gaat dat nog niet. Aankomende vrijdag moet ze afzwemmen voor diploma A dus ik hoop dat ze dan weer een beetje op de been is en ook op kracht is. Want eten doet ze ook niet zoveel.

Ik stop er weer mee anders wordt mijn verhaal veel te lang. Maar ik heb ook zoveel te vertellen. Van de week een volgend berichtje met nog iets nieuws.

16 opmerkingen:

  1. Hi,
    leuk om een blogbericht van je te lezen! Trouwen? Wat spannend! Wat een mooie collage in je bericht; hoe maak jij die?
    Wat zien je dochters er schattig uit met die rode petticoats...

    Groeten,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ingrid,
      Ja ja, eindelijk na 15 jaar samen zijn en 3 dochtertjes, komt het er toch nog van ;-)
      De collages maak ik altijd in Picasa. Dit kun je gratis downloaden. In het begin snapte ik er niets van maar je moet even uitproberen en dan lukt het je wel. Als je het wilt proberen en je hebt vragen, dan laat het maar weten hoor. Ik kan je dan wel helpen.

      Verwijderen
  2. Gezin gaat voor! Heel veel succes met alle voorbereidingen en ook beterschap met de meisjes. Ga nu meteen ook even op je vernieuwde website neuzen.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja je kunt het zomaar druk hebben. Succes met de voorbereidingen en beterschap met de zieken. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien je meisjes er mooi uit, een plaatje! Maar wat sneu dat je dochter al migraine heeft op die leeftijd!! he bah... rot hoor. Hopelijk kan de kinderarts iets voor jullie betekenen en hopelijk mag ze toch op voor A! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht je hebt ons verlaten voor Facebook maar gelukkig je bent hier ook nog! Wat leuk die voorbereidingen voor jullie huwelijk! En wat supervervelend van je zieke meisje, beterschap! En hopelijk sterkt ze snel aan om af te kunnen zwemmen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik blijf bloggen maar de laatste tijd even iets minder. Dan werkt Facebook even sneller. Gewoon een kort berichtje plaatsen en klaar. Maar twitteren doe ik niet aan hoor ;-) Ik beloof dat ik weer meer op blog te vinden ben.

      Verwijderen
  6. Jeetje wat een nieuws.....kan ik je ook niets kwalijk nemen;-)! Wat leuk dat jullie gaan trouwen!!!! Succes met alle voorbereidingen! Spannend!! Wat zien jouw dochters er geweldig uit....die boffen maar met zo'n geweldige petticoatmama!! SUPER! Dat linkje naar je webshop werkt jammer genoeg niet! Heeeel veel beterschap en een fijn avondje nog!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volkomen begrijpelijk natuurlijk dat je geen tijd hebt om te bloggen! Spannend allemaal, ben heel nieuwsgierig hoe je meiden eruit zien (en jij ook natuurlijk) bij jullie huwelijk! Sterkte met het zieke dametje, hopelijk knapt ze snel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal te begrijpen hoor! Het kost nogal wat tijd wat je daar allemaal opnoemt en dan nu je oudste zo ziek, hopelijk knapt ze snel op, het zou jammer zijn als ze niet kon afzwemmen.

    Succes met alles en beterschap voor je dochter!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat akelig voor je kleine meid zeg.
    En geen tijd om te bloggen, dan toch niet? Het is geen móeten hoor :)
    Zo, nu nog even in je winkeltje kijken.
    Fijne week!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik begon me inderdaad al af te vragen waar je was.
    Gelukkig was je te druk met allerlei leuke dingen (en een ziek kind, wat natuurlijk minder leuk is)
    Nu snel je website bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Druk, druk, druk,... Ik ken het ook (en ik heb dan nog geen eens kinderen :s) Ook ik ben bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk en er kruipt zoveel tijd in als je het zelf wil doen en origineel wil maken! Veel plezier met de voorbereidingen!
    Veel beterschap aan je dochter! Hopelijk weet de pediater raad!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, leuk om weer eens wat te lezen. Wat sneu voor je dochter dat ze migraine heeft. Dat kan inderdaad al jong beginnen (mijn man had er vroeger op de basisschool ook al last van), ik neem aan dat paracetamol zetpil niet helpt. Hopen dat de kinderarts weet wat te doen.
    Beterschap en een fijne week verder.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om weer wat van je te lezen! Druk en druk is heel herkenbaar. En zeker een bruiloft erbij vergt veel tijd en inzet. Beterschap daar!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je weer terug bent! Niks om je voor te schamen hoor, er zijn meer dingen in het leven dan bloggen. Sterkte met de ziekenboeg!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen